Veelgestelde vragen


Wat betekent Sim Free?

Wanneer een telefoon simvrij is, betekent dit dat deze niet aan een netwerk is gekoppeld. Dit betekent dat je elke simkaart in de telefoon kunt plaatsen. Fonez / Sellify Group biedt een ontgrendelingsservice in de winkel en al onze telefoons zijn standaard simvrij.

Wat betekent Klasse A?

Wanneer er een cijfer wordt gegeven aan een telefoon, betekent dit dat deze tweedehands is. Klasse A betekent dat het van topkwaliteit is en net zo goed is als de telefoon zou zijn als hij gloednieuw was.

Krijg ik een ontvangstbewijs als ik online bestel?

Wanneer u uw bestelling plaatst en uw geld is binnengekomen, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. In deze e-mail vindt u een samenvatting van uw aankoop en een bestelnummer. Dit nummer fungeert als uw betalingsbewijs en wordt gebruikt om te bewijzen dat u een aankoop heeft gedaan, mocht u op een later tijdstip vragen hebben over uw aankoop.

Hoe lang moet ik wachten op mijn levering?

De levering duurt 1-2 werkdagen vanaf het moment van aankoop.

Werkt mijn telefoon in het buitenland?

Al onze telefoons zijn sim-free, wat betekent dat ze over de hele wereld werken.

Hoe werkt de service "Verzenden ter reparatie"?

U vult uw gegevens in het gedeelte Verzenden voor Reparatie hier en wij sturen u een voorgelabelde envelop voor uw telefoon. Het enige wat u hoeft te doen is uw telefoon erin te stoppen en deze in uw dichtstbijzijnde postkantoor te droppen. Zodra we het ontvangen, zullen we het repareren en het naar u terugsturen. Het is raadzaam om eerst een GRATIS offerte aan te vragen.

Kunt u mijn telefoon repareren?

We hebben een expert reparatieteam dat uw toestel van de meeste schade kan herstellen. We bieden een No Fix, No Fee-service aan, dus als we uw telefoon niet kunnen repareren, brengen we u daar niets voor in rekening. Vraag uw GRATIS offerte hier aan!

Wat is 3D Secure?

Bij Fonez / Sellify Group willen we ervoor zorgen dat uw online aankopen zo veilig mogelijk zijn, daarom gebruiken we de SagePay 3D Secure-betalingsgateway. 3D Secure is een gratis en automatische online beveiligingsservice die is ontwikkeld om uw creditcard-/debetkaartgegevens te beschermen tegen ongeoorloofd online gebruik. 3D Secure werkt door een wachtwoord te creëren dat fungeert als een unieke online identificatie. Vervolgens gebruikt u uw 3D Secure-wachtwoord om transacties in onze online winkel te valideren. Dit helpt u te beschermen tegen ongeoorloofd gebruik wanneer u online uitgaven doet. Meer informatie over 3D Secure voor uw bank vindt u hier.
 

Bankauthenticatiegegevens?

Om de veiligheid te verbeteren hebben veel banken een extra beschermingslaag toegevoegd bij het uitvoeren van betalingen. 

Download de authenticator-app van uw bank. Deze kunt u vinden in de App Store of Play Store. 

Eenmaal gedownload, gebruikt u uw registratienummer en PAC om in te loggen op uw account. 

Voeg uw mobiele nummer en kaart naar keuze toe aan het account. 

Schakel ten slotte meldingen in om gewaarschuwd te worden wanneer goedkeuring van de betaling nodig is om een ​​transactie te voltooien. 

Verzending

Ja, wij verzenden over de hele wereld. Er zijn verzendkosten van toepassing en deze worden bij het afrekenen toegevoegd. We hebben het hele jaar door kortingen en promoties, dus houd ons in de gaten voor exclusieve aanbiedingen.

Het duurt 1 tot 4 werkdagen, afhankelijk van uw locatie en de koerier.

We maken gebruik van alle grote vervoerders en lokale koerierspartners. Tijdens het afrekenen wordt u gevraagd een bezorgmethode te selecteren.

Product

We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten van onze producten houden, maar als u een bestelling moet retourneren, helpen we u graag verder. Stuur ons gewoon een rechtstreekse e-mail, dan begeleiden wij u door het proces.

Het hangt af van de maker en het product. Alle opties worden beschreven op de productpagina, dus let daar op de aanpassingsmogelijkheden.