Veelgestelde Vragen


Wat betekent Sim Vrij?

Wanneer een telefoon simvrij is, betekent dit dat deze niet aan een netwerk is gebonden. Dit betekent dat je elke simkaart in de telefoon kunt plaatsen. Fonez / Sellify Group biedt een ontgrendelservice in de winkel en al onze telefoons zijn standaard simvrij.

Wat betekent Grade A?

Wanneer een beoordeling aan een telefoon wordt gegeven, betekent dit dat het een tweedehands telefoon is. Graad A betekent dat het van topkwaliteit is en net zo goed als de telefoon zou zijn als deze gloednieuw was.

Krijg ik een bon als ik online bestel?

Wanneer u uw bestelling plaatst en uw betaling is ontvangen, ontvangt u een bevestigingsmail van uw bestelling. Deze e-mail geeft u een samenvatting van uw aankoop en biedt u een Bestelnummer. Dit nummer fungeert als uw ontvangstbewijs en dit zal worden gebruikt om te bewijzen dat u een aankoop heeft gedaan, mocht u later vragen hebben over uw aankoop.

Hoe lang moet ik wachten op mijn levering?

Levering duurt 1-2 werkdagen vanaf het moment van aankoop.

Zal mijn telefoon het in het buitenland doen?

Al onze telefoons zijn simvrij, wat betekent dat ze overal ter wereld zullen werken.

Hoe werkt de service "Stuur voor Reparatie"?

U vult uw gegevens in het gedeelte Verzenden voor Reparatie hier en wij sturen u een voorgelabelde envelop voor uw telefoon. Het enige wat u hoeft te doen is uw telefoon erin te stoppen en deze in uw dichtstbijzijnde postkantoor te droppen. Zodra we het ontvangen, zullen we het repareren en het naar u terugsturen. Het is raadzaam om eerst een GRATIS offerte aan te vragen.

Kun je mijn telefoon repareren?

We hebben een expert reparatieteam dat uw toestel van de meeste schade kan herstellen. We bieden een Geen Oplossing, Geen Kosten service, dus als we uw telefoon niet kunnen repareren, brengen we u daar niets voor in rekening. Vraag uw GRATIS offerte hier aan!

Wat is 3D Secure?

Bij Fonez / Sellify Group willen we ervoor zorgen dat uw online aankopen zo veilig mogelijk zijn, daarom gebruiken we de SagePay 3D Secure betalingsgateway. 3D Secure is een gratis en automatische online beveiligingsdienst die is ontwikkeld om uw creditcard-/debetkaartgegevens te beschermen tegen ongeautoriseerd gebruik online. 3D Secure werkt door een wachtwoord te creëren dat fungeert als een unieke online identificatie. U gebruikt vervolgens uw 3D Secure-wachtwoord om transacties in onze online winkel te valideren. Dit helpt u te beschermen tegen ongeautoriseerd gebruik bij online aankopen. U kunt meer informatie over 3D Secure voor uw bank vinden.
 

Bankauthenticatie-informatie?

Om de beveiliging te verbeteren, hebben veel banken een extra beveiligingslaag toegevoegd bij het doen van betalingen. 

Download alstublieft de authenticator-app die bij uw bank hoort, die te vinden is in de App Store of de Play Store. 

Eenmaal gedownload, gebruik je je registratienummer en PAC om in te loggen op je account. 

Voeg uw mobiele nummer en kaart naar keuze toe aan het account. 

Zet ten slotte de meldingen aan om gewaarschuwd te worden wanneer goedkeuring van de betaling nodig is om een transactie te voltooien. 

Verzending

Ja, we verzenden over de hele wereld. Verzendkosten zijn van toepassing en worden toegevoegd bij het afrekenen. We hebben het hele jaar door kortingen en promoties, dus blijf op de hoogte voor exclusieve aanbiedingen.

Het kan 1-4 werkdagen duren, afhankelijk van uw locatie en de koerier.

We gebruiken alle grote vervoerders en lokale koerierspartners. U wordt gevraagd een bezorgmethode te selecteren tijdens het afrekenen.

Product

We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten van onze producten houden, maar als je een bestelling moet retourneren, helpen we je graag. Stuur ons gewoon rechtstreeks een e-mail en we begeleiden je door het proces.

Het hangt af van de maker en het product. Alle opties zijn beschreven op de productpagina, dus let daar op de aanpassingsmogelijkheden.