ONS RETOURBELEID

"WIJ accepteren geen retouren op basis van Google-serviceproblemen"

Als u online een aankoop heeft gedaan en deze om de een of andere reden wilt retourneren, moet u contact met ons opnemen via een van de volgende manieren:
+353 (91) 500 369
of e-mail ons op info@fonez.ie

U moet duidelijk de reden opgeven waarom u het product wilt retourneren. Om een retour aan te vragen, moet u een geldig ordernummer hebben dat u bij uw aankoop per e-mail is toegestuurd.
Als het een geval is dat je een product hebt gekocht en het wilt ruilen voor een vergelijkbaar product (andere kleur, enz.), is dit over het algemeen prima als het binnen 30 dagen na de oorspronkelijke aankoop gebeurt.
Gebruikte telefoons die door ons als defect zijn beoordeeld, kunnen binnen 30 dagen worden geruild.
Nieuwe verzegelde apparaten
Wanneer u een nieuwe verzegelde apparaat bij ons koopt, wees er dan van bewust dat we geen terugbetaling kunnen aanbieden voor apparaten die zijn geopend en geactiveerd. Dit komt doordat het apparaat niet langer als een nieuw apparaat wordt geclassificeerd, maar als een gebruikt apparaat. In dit geval, als u van gedachten bent veranderd over uw aankoop, bieden we u een inruilwaarde voor uw gebruikte apparaat in plaats van een terugbetaling.
Nieuwe apparaten kunnen binnen 30 dagen worden geretourneerd als ze ongeopend en ongebruikt zijn. Als ze defect zijn binnen 7 dagen, worden ze gerepareerd, omgeruild of terugbetaald na inspectie.
Onopzettelijke schade vervalt alle garantie.
Als uw telefoon door een derde partij is geopend, is uw garantie ongeldig.
1 Jaar Beperkte Garantie, elke garantie daarna is bij de fabrikant.
Accessoiregaranties variëren afhankelijk van de fabrikant.
Tweedehands apparaten: Kunnen binnen 7 dagen worden geretourneerd als ze ongebruikt of defect zijn. Als ze defect zijn tussen 7-28 dagen, wordt er binnen 24 uur een reparatie goedgekeurd, na 24 uur een vervanging. Als ze defect zijn na 28 dagen, wordt er een reparatie goedgekeurd; de tijdsduur voor reparaties kan variëren van 1 uur tot 2 weken, afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen.
Onopzettelijke schade vervalt alle garantie. Elke wijziging of markering (bijv. naam enz.) op een apparaat voorkomt vervanging indien nodig. Als uw apparaat door een derde partij is geopend, is uw garantie ongeldig.
Elk gebruikt apparaat heeft een specifieke garantie die op uw bon staat.
Alle dozen/accessoires zijn niet-origineel, worden gratis geleverd en hebben een garantie van 90 dagen.
(VM) = "BTW MARGINE" Deze factuur geeft geen recht op een inputkrediet van BTW. Dit product is niet BTW terugvorderbaar.
iPhones Sommige iPhones kunnen een sluitergeluid maken bij het maken van foto's vanwege privacywetten in verschillende regio's, dit is niet mogelijk om te dempen. U heeft 7 dagen om terug te sturen voor een terugbetaling.
"Ieder iPhone dat met uw iCloud-gegevens wordt geretourneerd, zal onder geen enkele omstandigheid worden omgeruild. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om te weten en een record bij te houden van het e-mailadres en het wachtwoord. Als u het e-mailadres en het wachtwoord niet kunt terughalen, zal er een kosten van €29 in rekening worden gebracht, waarvoor wij zullen ingrijpen en rechtstreeks met Apple zullen omgaan."
Leen telefoons
U bent verantwoordelijk voor verlies of schade aan een geleende telefoon en zult dienovereenkomstig worden belast.
Accessoires
Kan binnen 7 dagen worden geretourneerd als het ongebruikt is. Als het binnen 7 dagen defect is, wordt het omgeruild of terugbetaald; daarna wordt het omgeruild. Alle accessoires worden geleverd met een beperkte garantie van één jaar, tenzij anders vermeld; dit dekt geen accidentele schade of breuken.
Reparaties
De opgegeven ophaaltijden zijn een schatting en zijn niet gegarandeerd. We kunnen verdere problemen tegenkomen die we niet kunnen voorzien. Alle geïnstalleerde onderdelen hebben een beperkte garantie van 90 dagen. Eventuele onderdelen die zijn geïnstalleerd op een door vloeistof beschadigd apparaat zijn niet terugbetaalbaar als het apparaat na 30 dagen andere problemen ondervindt als gevolg van de oorspronkelijke schade. Als uw apparaat faalt door verdere reparaties of wijzigingen door u of een derde partij, vervalt uw garantie en zijn alle onderdelen niet terugbetaalbaar. Het verwijderen van onderdelen die door ons zijn geïnstalleerd door een derde partij zal de garantie op het onderdeel ongeldig maken en de reparatie niet terugbetaalbaar maken. Eventuele batterijen die op een apparaat zijn geïnstalleerd dat mogelijk nog steeds problemen ondervindt, zullen verder getest worden voordat een tweede vervangende batterij wordt overwogen. Als u problemen ondervindt met uw vervangende scherm, neem dan contact op met de winkel voordat u probeert te repareren, omdat u mogelijk schade veroorzaakt die zal leiden tot het ongeldig maken van uw garantie.
Ontgrendelen
Alle levertijden zijn geschat zoals opgegeven door onze leveranciers. Ontgrendelingen zijn niet-restitueerbaar zolang ze in behandeling zijn. Als de ontgrendeling de opgegeven tijd overschrijdt, kunnen we om een terugbetaling vragen, maar dit kan pas als de leverancier akkoord gaat en het afwijst. Onjuiste codes moeten door het hoofdkantoor worden onderzocht voordat een terugbetaling wordt verleend.
Afval, Elektrische en Elektronische Apparatuur (WEEE)
Fonez neemt WEEE terug op basis van één-op-één, gelijk voor gelijk, in de winkel of op het moment van levering. Afgedankte Elektrische en Elektronische Apparatuur (WEEE) wordt gratis teruggenomen op basis van één-op-één, gelijk voor gelijk. Afgedankte batterijen, inclusief oplaadbare batterijen, worden gratis teruggenomen. U bent niet verplicht om een aankoop te doen bij het retourneren van oude batterijen. Elke lokale autoriteit moet ook huishoudelijke WEEE en kleine batterijen gratis accepteren bij zijn recyclingfaciliteiten. Alle WEEE en afgedankte batterijen moeten worden gerecycled en mogen niet in een van uw huishoudelijke rolcontainers worden geplaatst. Zorg ervoor dat u altijd al uw oude elektrische apparaten en batterijen recyclet.