test product aanbeveling
ONS RETOURBELEID
"WIJ accepteren geen retourzendingen op basis van serviceproblemen met Google"
Als u online een aankoop heeft gedaan en deze om welke reden dan ook wilt retourneren, kunt u contact met ons opnemen via:
+353 (91) 500 369
of e-mail ons op info@fonez.ie
U dient duidelijk de reden aan te geven waarom u het product wilt retourneren. Om een retourzending aan te kunnen vragen, heeft u een geldig bestelnummer nodig dat u bij uw aankoop per e-mail hebt ontvangen.
Als u een product heeft gekocht en dit wilt ruilen voor een soortgelijk product (andere kleur, enz.), is dit over het algemeen prima als u dit binnen 30 dagen na de oorspronkelijke aankoop doet.
Gebruikte telefoons die door ons defect zijn bevonden, kunnen binnen 30 dagen worden geruild.
Nieuwe verzegelde apparaten
Wanneer u bij ons een nieuw, verzegeld apparaat koopt, moet u er rekening mee houden dat we geen restitutie kunnen bieden voor apparaten die zijn geopend en geactiveerd. Dit komt doordat het toestel niet meer geclassificeerd wordt als een nieuw toestel, maar als een gebruikt toestel. Als u in dit geval van gedachten bent veranderd over uw aankoop, bieden wij u een inruilwaarde voor uw gebruikte apparaat aan in plaats van een terugbetaling.
Nieuwe apparaten kunnen binnen 30 dagen worden geretourneerd, indien ongeopend en ongebruikt. Indien defect binnen 7 dagen, wordt het na inspectie gerepareerd, omgeruild of terugbetaald.
Bij accidentele schade vervalt alle garantie.
Als uw telefoon door een derde partij is geopend, vervalt uw garantie.
1 jaar beperkte garantie, eventuele garantie daarna berust bij de fabrikant.
De accessoiregarantie varieert afhankelijk van de fabrikant.
Gebruikte apparaten: kunnen binnen 7 dagen worden geretourneerd als ze ongebruikt of defect zijn. Als er binnen 7-28 dagen een defect optreedt, wordt er binnen 24 uur een reparatie goedgekeurd, en na 24 uur een vervanging. Als er na 28 dagen een defect optreedt, wordt een reparatie goedgekeurd. De reparatietijd kan variëren van 1 uur tot 2 weken, afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen.
Bij accidentele schade vervalt alle garantie. Elke wijziging of markering (bijvoorbeeld naam enz.) aan een apparaat voorkomt vervanging indien nodig. Als uw apparaat door een derde partij is geopend, vervalt uw garantie.
Voor elk gebruikt apparaat geldt een gespecificeerde garantie, vermeld op uw kassabon.
Alle dozen/accessoires zijn niet origineel, worden gratis geleverd en hebben een garantie van 90 dagen.
(VM) = "BTW-MARGE" Deze factuur geeft geen recht op een voorbelasting van de BTW. Op dit product is geen BTW terug te vorderen.
iPhones Sommige iPhones kunnen een sluitergeluid laten horen bij het maken van foto's vanwege privacywetten in verschillende regio's, dit is niet mogelijk om te dempen. Je hebt 7 dagen de tijd om te retourneren en je geld terug te krijgen.
iPhones die met uw iCloud-gegevens worden geretourneerd, worden onder geen enkele omstandigheid uitgewisseld. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om het e-mailadres en wachtwoord te kennen en bij te houden. Als u het e-mailadres en wachtwoord niet kunt achterhalen, wordt er een toeslag van € 29 in rekening gebracht. Wij zullen tussenbeide komen en rechtstreeks met Apple afhandelen.
Leen telefoons
U bent verantwoordelijk voor verlies of schade veroorzaakt aan een leentelefoon en zal dienovereenkomstig in rekening worden gebracht.
Accessoires
Indien ongebruikt, kan deze binnen 7 dagen geretourneerd worden. Bij defect wordt er binnen 7 dagen geruild of terugbetaald, daarna wordt er geruild. Alle accessoires worden geleverd met één jaar beperkte garantie, tenzij anders vermeld; dit dekt geen accidentele schade of breuk.
Reparaties
De opgegeven ophaaltijden zijn een schatting en kunnen niet worden gegarandeerd. Het kan zijn dat we nog meer problemen tegenkomen die we niet kunnen voorzien. Alle gemonteerde onderdelen hebben een beperkte garantie van 90 dagen. Onderdelen die op een door vloeistof beschadigd apparaat zijn gemonteerd, worden niet gerestitueerd als het apparaat na 30 dagen andere problemen ondervindt als gevolg van de initiële schade. Als uw apparaat defect raakt als gevolg van verdere reparaties of aanpassingen door u of een derde partij, vervalt uw garantie en worden alle onderdelen niet gerestitueerd. Elke verwijdering van door ons gemonteerde onderdelen door een derde partij maakt de garantie op het onderdeel ongeldig en maakt de reparatie niet restitueerbaar. Voor batterijen die in een apparaat zijn gemonteerd en nog steeds problemen kunnen ondervinden, worden verdere tests uitgevoerd voordat een tweede vervangende batterij wordt overwogen. Als u problemen ondervindt met uw vervangende scherm, neem dan contact op met de winkel voordat u het probeert te repareren, aangezien u schade kunt veroorzaken waardoor uw garantie vervalt.
Ontgrendelen
Alle doorlooptijden worden geschat zoals opgegeven door onze leveranciers. Ontgrendelingen kunnen niet worden gerestitueerd zolang ze in behandeling zijn. Als de ontgrendeling langer duurt dan het opgegeven tijdsbestek, kunnen we om terugbetaling verzoeken, maar dit kan pas nadat de leverancier akkoord gaat en afwijst. Onjuiste codes moeten door het hoofdkantoor worden onderzocht voordat restitutie wordt verleend.
Afval, elektrische en elektronische apparatuur (AEEA)
Fonez neemt AEEA één-op-één, op vergelijkbare basis terug in de winkel of op het moment van levering. Afgedankte elektrische en elektronische apparatuur (AEEA) wordt gratis teruggenomen op een één-op-één, like-for-like basis. Afgedankte batterijen inclusief oplaadbare batterijen worden gratis teruggenomen. Bij het inleveren van oude batterijen bent u niet verplicht tot aankoop. Elke lokale overheid moet ook huishoudelijke AEEA en kleine batterijen gratis in ontvangst nemen bij haar recyclingfaciliteiten. Alle AEEA en afgedankte batterijen moeten worden gerecycled en mogen niet in uw huishoudelijke afvalcontainers worden geplaatst. Zorg ervoor dat u altijd al uw oude elektrische apparaten en batterijen recyclet.